12. kesäkuuta 2014

Kesäinen ilta

 





 
 
Viime viikon loppupuolella otettiin varaslähtö tulevaan hääpäivään.
Kesäilta oli kauneimmillaan ja lämpö helli meitä.
Tomaatti-mozzarella salaattia nautiskeltiin ruoan kanssa ja kuohuvaa juhlan kunniaksi.
 
Kesäisin meillä tulee syötyä enemmän ulkona kuin sisällä mikäli sää vain sallii. Olohuone siirtyy kirjaimellisesti ulos. Mikään ei ole ihanampaa kuin alkukesän valoisat illat ja lintujen laulu!
 

 
Olimme viikonlopun Helsingissä ja Performing Arts SM-kisoissa.
Ystäväperheen luona nautimme hyvää ruokaa ja erityisen hyvää kesäistä salaattia.
Anne oli laittanut perus salaattipohjaan basilikaa, mansikoita, mozzarellaa ja latva-artisokkaa. Tomaatti oli siis korvattu mansikoilla ja hyvää oli!
 
Tänään olin nuorimman tanssijamme kanssa Kuopio Tanssii ja Soilla katsomassa Dada Masilon Joutsenlammen joka oli tosi hyvä! Aivan mielettömiä tanssijoita!
 
Huomenna viikon paras päivä... Oikein hyvää viikonloppua kaikille!


6 kommenttia:

  1. Hyvää hääpäivää♥ Ihanat tarjoitlut...:)

    VastaaPoista
  2. Mun täytyis opetella syömään tuota mozzarellaa. Mä olen kerran sitä masitanut, ja en oikei tykännyt. Tyttö kyllä sanoi, että mulla on väärä sortti :) Hyvältä se ainakin näyttää:)
    Ihanaa viikonloppua ja toivotaan, että ei sataisi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Mia... ihanaahan se on! Leivän päälle tomaattia, mozzarella ja basilikaa.... NAM! Mutta joo, kannattaa kokeilla eri merkkejä.

      Poista
  3. Voi mitä herkkuja ja kauniita kuvia! Ulkona syöminen kuuluu meilläkin kesään. Siis tuossa omassa pihassa, ei suinkaan ravintoloissa (joskus) :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna! Kesä on siitä ihanaa... aina näköala paikka tuossa pihalla. ;)

      Poista

Tähän voit jättää kommenttisi tai viestisi minulle. Kiitos paljon!