28. huhtikuuta 2014

Tynnyripöytä








 
Olen ikionnellinen tästä vanhasta tavarasta...
 
Entiset naapurimme olivat luopumasta tästä aarteesta, jota olin ihaillut heidän pihallaan.
Tynnyri oli lähdössä taloyhtiön yhteiselle alueelle ja epäilen että se olisi hävitetty nuorten tai muiden toimesta.
 
Kerrankin olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja sain tämän tynnyrin haltuuni.
 
Silmissäni jo tiesin mihin käyttöön tämän valjastan. Pari vuotta sitten saimme hankittua tähän lasin ja sen jälkeen se on toiminut loisto-pöytänä terassillamme, johon menemme aina saunan jälkeen vilvoittelemaan.
 
Metallinen reuna oli hiukan huono tuohon lasin alle ja niinpä laitoin vanhoja viinipullon korkkeja lasin alle. Korkit toimivat juuri oikealla tavalla pehmikkeenä ja pitävät lasinkin suht hyvin paikallaan.
 
Juuri sopivan rouheinen meille!
 
 


9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Minäkin tykkään tuosta kyllä.

      Poista
  2. IHANA!! Mulla on tämä sama tynnyri pyörinyt tuossa terassilla pari kesää. Lasin Mikki tilas siihen viime viikolla, mutta oon miettinyt tuota pehmikettä :) Kiitos vinkistä, nappaan sen sulta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollos hyvä vaan! Viiniä juomaan jos ei ole korkkeja ennestään... ;)

      Poista
  3. Teillä riittää mielikuvitusta ja luovuutta :) Hienosti toteutettu pöytä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marita! <3 Mukavaa kevättä sinulle!

      Poista
  4. Pergola googletuksella päädyin blogiisi ja ihania juttuja täällä! Tulen varmasti toistekin. Ja hiano tynnyripöytä, toisen romu on toisen aarre:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa Liisa, mukava että löysit blogiini! Näinhän se on... minut tunnetaan jo "jäte-kanana", heh.

      Poista

Tähän voit jättää kommenttisi tai viestisi minulle. Kiitos paljon!