28. tammikuuta 2013

Villasukista kenkiin


Tilasin ensimmäisen kerran eläessäni kenkiä Brandokselta (joo-o, totta on).
Ja pitää sanoa että positiivinen kokemus oli. 
Kengät tulivat ihan nopsaan ja täyttivät odotukset. Nahkaa ja oikean kokoiset.

Isännälle tilasin Pepe Jeansin enkkulippu-kengät. Tytöt olivat vihreänä kateudesta. Kerrankin isin kengät olisivat kelvanneet tytöillekin.


Itselleni tilasin Steve Maddenin nahkaiset nilkkurit. Aivan ihanat, niiiiin ihanaa pehmeää nupukkinahkaa!


Odotan että pääsen pitämään näitä kevällä mekkojen ja tunikoiden kanssa!

Eikä ollut hinnallakaan pilattu nyt alessa, minun kengät 42€ ja isännän 52€. Sillä hinnalla nahkaisia ja laadukkaita kenkiä saa hakea!

Jouluksi tilasin mekon Zalandolta, joten tässä on tehty useampia "neitsytmatkoja" viime aikoina... On tämä nykyisin niin helppoa, tosin ihan hyvä. Meillä ainakin tuntuu että täällä päin on ihan surkeat kenkävalikoimat. 



10 kommenttia:

  1. Hyvä kun vinkkasit, täytyy käydä kurkkaamassa!

    VastaaPoista
  2. kuulostaapa kivalle, taidan itsekin käydä katsastamassa tarjonnan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy ihmeessä, löytyy lapsillekin vaikka mitä. BTW, huomasitko tunnustuksen?

      Poista
  3. Itse tilasin just perjantaina sieltä Puman kengät tyttärelleni.. Siellä on ale käynnissä niin ei ollut paha hinta ja nopeesti ne kyl tulee... olen tilannut ennekin sieltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei ole hinnalla pilattuja! Ja valikoima tietysti on valtava.

      Poista
  4. Just mun tyyliset, itse kans rohkenin tilaamaan sieltä kaupunki/vaelluskengät ja hyvin toimis kaikki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla. Sehän noissa aina mietityttää tuleeko oikea koko tms. Minä olen kyllä melko sopeutuvainen, olen huono palauttelemaan tuotteita.

      Poista
  5. Siistit poposet oot tilannut... Juu, on se nykyään niin helppoo - ei tarvii kotoaan mihinkään lähtee ja silti saa kaikkee kivaa hankittua. Vähän vaarallistakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tuossa omat riskinsä, pitää vaan pitää pää kylmänä! Mutta on se kiva että maailma on tullut lähemmäs. ;)

      Poista

Tähän voit jättää kommenttisi tai viestisi minulle. Kiitos paljon!