27. kesäkuuta 2012

Keskikesän juhla



... Oli ja meni.

***
Olimme vanhempieni mökillä. Siskoni perhe myös paikalla. Nukkumatilojen puutteessa miehet saivat telttamajoituksen, minä siskoni ja lasten kanssa aittamajoituksen. Isovanhemmat mökissä.

Juhannukseemme kuului....



... kukkia...



... rentoutusta ja hyvää ruokaa!

***

Lisäksi sukulaisten mökeillä sukkulointia ja seurapelejä.

***
Tätini mökillä hyppäsin laiturille, koska veden korkeuden vuoksi se ei yltänyt rantaan asti. Hypätessä kännykkä lensi järveen ja upposi. Hyppäsin kännykän perässä ja sain nostettua. Muuten sain toimimaan, mutta puhelimeni muistista oli pyyhkiytynyt kaikki puhelinnumerot pois.

SUKULAISET JA TUTTAVAT: Jos luette tämän laittakaa minulle tekstiviesti (nimenne kera :D ) että saan numeronne. Eihän minulla tietenkään ollut niitä missään tallessa...

***

Viimeinen tiukka työviikko menossa ennen loman alkua, eipä ole paljon ruutia enää iltaisin ollut. Onneksi kohta on LOMA! :)

Ihanaa viikon jatkoa kaikille teille!

12 kommenttia:

  1. Ihanan tunnelmallisia kuvia. Tsemppiä viimeiseen työviikkoon, mulla edessä vielä neljä ;) Toivoisin, että laittaisit teidän pihalta kuvia ( edes mulle spostiin ) teillä on niin kaunis piha ja tarvis inspiraatiota omaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Johanna ja kiitos kauniista sanoista! ♥ Laittelen kuvia tänne ja voin laitella vielä tarkemmin sähköpostiisikin. Viimeistään ensi viikolla yritän laittaa.

      Poista
  2. Aivan ihania tunnelmapaloja! Mukavaa lomaa, toivottavasti säät suosivat! Itse todella odotan lämpimiä ilmoja, sillä kohta mua kutsuu työelämä, joten olis kiva nauttia kesästä ennen sitä. Mulla tosin myös alkaa maanantaina kesäloma, heh, saankohan mä oikeasti lomailla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin täälläkin toivotaan lämmintä ja aurinkoista! Kyllä on ollut melko surkeita ilmoja tähän mennessä... Oikein mukavaa lomaa sinullekin ja "rentouttavia" päiviä ennen töihin menoa! Nauti viimeisistä vapaista hetkistä!

      Poista
  3. Hei,
    uusi blogisi ihailija ilmoittautuu. Kaunis koti ja mukavia postauksia sinulla! Tuo kännykän sukellus ei kyllä ollut mukava..mutta onneksi edes toimii!? T. Eija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Eija! Lämpimästi tervetuloa blogiini! Juu ei ollut kiva juttu, onneksi ei mennyt täysin pilalle... :)

      Poista
  4. Tulin tänne vielä toivottamaan sinulle ja koko perheelle oikein hyvää ja lämmintä kesälomaa!

    VastaaPoista
  5. Anteeks, ei sais nauraa:) mutta et ole ainoa, joka "ui" puhelimen kanssa (en onneksi minä).

    Ihania kuvia ja tuo loimulohi on niin hyvää!! Teidän juhannus kuulostaa tosi kivalta. Itsekkin tykkään viettää sitä ystävien ja sukulaisten kanssa:)

    VastaaPoista
  6. :) Kyllähän se nauratti itseäkin, näin jälkikäteen... Loimulohi ON hyvää! Samoin savu-.....

    VastaaPoista

Tähän voit jättää kommenttisi tai viestisi minulle. Kiitos paljon!