27. tammikuuta 2012

Ja voittaja on...


Nonnis!
Nyt on sitten voittaja löytynyt 1-vuotis arvontaan!


Syvät ja kauniit kiitokset kaikille kommentoineille ja arvontaan osallistuneille! <3
Kommentit olivat kivoja ja kauniita ja olin todella otettu että minulla on ylipäätään noin monta lukijaa!
<3 Lämmittää kovasti mieltä! <3

Kovin mielelläni olisin palkinnon antanut kaikille teille ihanille naisille! Kiva että mukana on pysynyt ihan ihka ensimmäisetkin lukijat. Ja kovin otettu olen uusistakin lukijoista. 
Varmasti tätä kautta minullekin aukeaa uusia blogeja ja tarinoita, kiitos siitä teille!

Arvontaan...
Ensin piti arpoa kuka lapsista saa arpoa... se piti tehdä pitkän tikun vetämisellä.
Kuopus veti pisimmän tikun ja sai luvan olla onnettarena.



... ja voittajaksi selvisi SARI kommentilla:
"Uusi lukija ilmoittautuu! =)
Kolmella arvalla mukaan."

Onnea voittajalle ja kiitokset kaikille osallistujille!

Sari, laitatko minulle yhteystietosi sähköpostiini niin laittelen palkintoa tulemaan.


Oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille!

3 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin ihan sattumalta! Ihana! Kauniita juttuja ja kivoja sisustuksia... Jään ihan varmasti lukijaksi.

    Mukavaa viikonloppua,

    Kookos

    VastaaPoista
  2. Missähän se meikäläinen on taas hönöstelly kun missasin arvontasi. Kun taijan olla ylleesä oikia arvontahaukka :) Onnea Sarille !

    VastaaPoista
  3. Voi kuinka ihana yllätys! Kiitos! Menen heti laittamaan sulle postia.=)

    VastaaPoista

Tähän voit jättää kommenttisi tai viestisi minulle. Kiitos paljon!