17. kesäkuuta 2011

Hyvää viikonloppua! Happy Weekend!



Hyvää Viikonloppua kaikille ihanaisille lukijoille!!! <3



Toivottavasti ilmat olisivat suotuisat, että saisi viikonlopun aikana tehtyä pihahommmia...

Vielä kaksi tiukkaa viikkoa kesälomaankin...



Kyllä Suomen kesä on vaan ihanin!! Nyt kun vielä illat ja yötkin ovat niin valoisia. Isäni mielestä kesä on ohi juhannuksen jälkeen... linnut eivät laula, yöt pimenee... Minä kyllä olen koko ikäni taistellut tuota ajatusta vastaan.



Nauttikaa kesästä, läheisistä ja viikonlopusta! <3 <3

4 kommenttia:

  1. Heippa! Ihanan raikas merihenkinen tuulahdus <3

    Kyllä kesä jatkuu elokuuhun asti, ehdottomasti :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Onpas kauniit kuvat! Juu ehdottomasti kesä jatkuu elokuun lopulle saakka :)

    VastaaPoista
  3. Ihania merihenkisiä kuvia! :) Tykkäisin kans niin sisustaa terdeä merihenkisesti, mut kun värimaailma on just vast löytynyt ruskean, valkoisen ja vaaleanpunaisesta, niin ei heti viitti olla muuttamassa :S

    Toivotaan, ettei kesä vielä jussiin lopu :)

    Kivaa viikonlopun jatkoa! Vettä sataa, mut terdellä ollaan aamukahvilla :)

    VastaaPoista
  4. Iida Emilia: Kiitos! Minä kyllä olen myös sitä mieltä että elokuulle asti kesää on!! :) Kivat viikonloput ja kesäillat!

    Nonnukka: Samaa mieltä!! ;)

    Päm: Teillä onkin ihana terassi! Tunnelmallista kesäsadetta sinne! <3

    VastaaPoista

Tähän voit jättää kommenttisi tai viestisi minulle. Kiitos paljon!