13. tammikuuta 2011

Luonnon voimaa


Olen pienestä asti kävellyt kamera kädessä. Eniten olen tykännyt kuvata luontoa. Pidän muutenkin paljon luonnossa liikkumisesta. Lempipaikkani on Lappi. Siellä luonto puhuttelee omalla karulla tavallaan. Hiljaisuus on myös käsin kosketeltavaa.

Luonto antaa voimaa ja rauhoittaa. Luonnossa on niin paljon kaunista, kun vain muistetaan pysähtyä katsomaan ja kokemaan.



Nämä kuvat olen ottanut viime talvena yhdestä Järvi-Suomen, ellei jopa koko Suomen kauneimmasta paikasta... Olavinlinnan rannasta Savonlinnassa. 30 asteen pakkasella linnan voimakas virta vaan vie ja höyryää. Erittäin koskettavaa ja kaunista, kivisiä muureja vasten.






Tänään olin paikallislehden järjestämässä Jouluntekijöiden yhteenveto -tilaisuudessa. Über jouluihmisenä kirjoittelin joulun alla muiden samanhenkisten kanssa paikallislehden nettisivuille jouluaiheista blogia. Oli riemastuttavaa tavata jouluiset blogisisaret ja heti lähti hirveät joulusuunnitelmat käyntiin... Hyvin oli Savon Sanomat onnistuneet kokoamaan joulu-koplan kasaan. Aikamoinen iskujoukko joulu-lähettiläiksi!


Kiitos kaikille Jouluntekijöille hauskasta ja antoisasta joulu-elämyksestä! "Keep on blogging!"



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tähän voit jättää kommenttisi tai viestisi minulle. Kiitos paljon!