29. tammikuuta 2011

Lauantaita


Ihana lauantai ja vapaapäivä! Neidit on käytetty kaupungilla ja nuorimmainen käytetty synttärijuhlilla. Itse olen imuroinut ja tehnyt hieman käsitöitä (noiden kuljetteluiden päälle siis...). Käsitöistä myöhemmin lisää.

Kaupungilta löytyi tällainen, meidän keittiöön sopiva! ;D




Meidän isi lupasi hoitaa iltaruoan, hänen spesiaalinsa:





Nimittäin SUSHIA!

Yleensä olen saanut syntymäpäivälahjaksi itsetehtyä sushia. Torstaina ruokakaupassa merilohi kutsui meitä kalatiskillä ja saimme inspiksen tehdä viikonloppuna sushia! Meidän isi on mestari tässä asiassa!





Oikein hyvää oli!!! <3 Ja terveellistä!

Hyvää lauantaita! Minä menen katsomaan kuka tippuu Putouksesta!

3 kommenttia:

  1. Kauniita tulppaaneita olet ostanut. Minä en ole koskaan maistanut sushia, mieli tekisi, mutta en uskalla :) varmaan sen vuoksi, että en tiedä tykkäänkö, mutta koskaanhan sitä ei saa tietää ellei maista, joten voisko sun mies lähettää niitä meille :) Ihanaa perjantai illan jatkoa. <3

    VastaaPoista
  2. Kauniita tulppaaneita. Minäkin otin vaihtelun vuoksi vaaleanpunaisia, ovat tosin niin haaleita, että menevät melkein valkoisista.

    Enpä ole muuten minäkään koskaan maistanut sushia. Oikeastaan olen päättänyt etten pidä siitä ;)

    VastaaPoista
  3. Eikun vaan molemmat kokeilemaan sushia!! Minäkin pitkään hankailin vastaan mutta kun eka kerran söin kunnolla, ihastuin täysin! Me olemme käyttäneet merilohessa kuitenkin vielä suolaa, että melkein graavilohesta menee. Kylmäsavulohtakin olemme kokeilleet. Sekin on hyvä kala aloittaa maistaminen. Tonnikala, ravut kaikki hyviä! Kannattaa kokeilla!

    VastaaPoista

Tähän voit jättää kommenttisi tai viestisi minulle. Kiitos paljon!