8. tammikuuta 2011

I love music!



Minä olen musiikin suurkuluttaja! Olen täysin tunteella elävä ihminen. Monesti kun tarvitsen keskittyä johonkin, kuuntelen musiikkia. Muistan kuinka lukioaikoina luin kokeisiin musiikki taustalla soiden. Vanhempani eivät voineet käsittää kuinka kokeisiin voi lukea ja keskittyä jos musiikki soi taustalla...

Nykyäänkin kun teen käsitöitä, työhuoneessani tai sisällä talossa, minulla soi aina musiikki. Musiikki vie minut tarvittavaan tunnetilaan ja fiilikseen. Työskentelykin sujuu paljon paremmin, tulee "reippaalle" tuulelle. Vanha laulu "Ain laulain työtäs tee..." toimii minun kohdalla. :P

Olen innostunut muiden blogien välityksellä lopultakin tilkkutäkkien tekoon! Neljä vuotta sitten taloamme suunnitellessa suunnittelin kaikille lapsillemme omat tilkkutäkit. Palat ovat olleet leikattuna, se sopiva "fiilis" niiden tekemiseen on vain puuttunut. Nyt kun olen innostunut tästä blogi-touhusta ja ihastellut muiden täkkejä, kärpänen iski lopulta minuunkin. Tänään sitten leikkailin lisää tilkkuja... Musiikkina taustalla pyöri Michael Bublén Hollywood-levy, joka on aivan mielettömän hyvä levy!!! Kaverilla on uskomattoman karismaattinen ääni. Ei kyllä ole näölläkään pilattu... Suosittelen.

Mutta ultimate -fiilikseen pääsin Johanna Kurkelan uusimmalla, Hyvästi Dolores Haze -levyllä... Aah! Kuinka ihmisellä voi olla niin kaunis ääni? Ei ole näöllä pilattu hänkään... :D Erityisesti levyllä olevat Rakkauslaulu (Ylönen-Vesalan mieletön yhteistyö!) ja Satojen merien näkijä saavat karvat joka kerta pystyyn... Kaunista sävellystä, kauniita sanoja kuorrutettuna mielettömän herkällä ja koskettavalla äänellä! Bojot myös Eicca Toppiselle!

Eiköhän tätä minun musiikki hypetystä vielä tule jossain vaiheessa lisää... Näissä tunnelmissa (todella huipuissa sellaisissa) hyvää viikonloppua kaikille!



3 kommenttia:

  1. Musiikilla on kyllä ihmeellinen voima, se saa muistoja mieleen, tulee iloiseksi tai surulliseksi, se saa jalan vipattaan ja hyräileen mukana...kuuntelen kanssa tosi paljon kaikkee laidasta laitaan. Näinä päivinä meillä on nyt vain soinut tuo Risto Räppääjä aika vahvasti;)

    Kiitos muuten kauniista kommentista blogissani!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sanna-Riikka itsellesi! Blogisi ilahduttaa aina!

    VastaaPoista
  3. KOPIOIN mun blogin vastauksesta sinulle. PiiaS: Voi miten paljon kiittäisinkään sinua tuosta nettiputiikista. Kävin verkkosivuilla ja siis tuo on just sellainen mitä olen etsinyt, mutta koskaan en ole löytänyt. Siis TUHANNET KIITOKSET SINULLE, olet kultainen. Onko sinulla muita ihania vastaavia hieman edullisempia RM:N tyylisiä sivuja tiedossa. Vielä kerran iso kiitos. <3

    VastaaPoista

Tähän voit jättää kommenttisi tai viestisi minulle. Kiitos paljon!